Minu kuukingad

28 01 2010

Phalaenopsis Brother Pico ‘Sweetheart’

Et kõik ausalt ära rääkida, siis pean tunnistama, et hoolimata oma nõrkusest orhideede vastu ei ole kuukingad just minu suurimad lemmikud. Nad meeldivad mulle, aga adrenaliin väga ei tõuse. Mõned mul siiski on ja erinevatel aegadel on nende õitest ka pilte tehtud. Enamik loomulikult jällegi Merle tehtud, aga mõned olen ka ise kaamerasse püüdnud.  Siin nad on:

Kõige punasem, mida ma näinud olen. Ühtlasi ka katsejänes kasvatamisel puhtas kergkruusas.

Üks leetreid põdev lapsuke, kes ei tea, kas olla pelooriline või mitte. Esimesel õitsemisel olid õied peloorilised, teisel katsel ainult üks pool sümmeetriliselt õievarre suhtes. Ootan kolmandat õitsemist, loodetavasti tuleb ikka kuuking:

Mittelemmikutest lemmikumad on puhtad värvid:

Kui miski minus üldse kuukinga peale värelema hakkab, siis peab selle põhjust otsima kollases õies:

Või siis puhtad värvid väikese kiiksuga:

Meelitamisel tuleb kasuks ka pisike õis:

Täiesti kindel sisenemiskeeld on Phalaneopsise hübriidile nimega ‘Veenilaiendid’:

Rohkem halbu näiteid mul ei ole – kõik ülejäänud tapeediga mittesobivad kuukingad – lillakasroosad, arlekiinid, lillade täppidega – on käinud ja läinud…kusagile mujale.

Toimingud

Information

3 kommentaari

29 01 2010
Tiiu

Vauu, kõik kaunid õitsejad, eriti meeldis too punane kergkruusas pesitseja. Võiksid sellest katsejänesest foorumis pikemalt kirjutada.

22 03 2010
Villu

Kollased phaled mõjuvad mulle ka, nagu kevadised nartsissid! Kas valge huulega kollane on nimega?

3 04 2010
lipelgas

ei ole. need on minu katsejänesed, mis soetatud igasugu soodusmüükidelt ja õiteta kujul leti alt.

Lisa kommentaar

